2009-07-17
 10:41:51

Bara en dag kvar nu!

Så, då var det fredagen den 17e juli.....och vi vet väl alla vad det beyder? Eller iallafall jag gör det. Imorgon åker  jag....IMORGON ÅKER JAG!!!! Kan ni fatta det? För det kan definitivt inte jag göra!!!!!!
Och det jobbigaste är att jag inte känner någonting. Varken stress, nervositet eller rädsla, jag är inte ens ledsen!!! Det gör mig väldigt förvirrad, jag var inte berädd på att det skulle kännas så här. Det är bara jobbigt!!!!

Vi hade världens mysigaste dag igår, först åkte vi till Medborgarplatsen och åt på en restaurang som hette Orkide. Det var hur god mat som helst och det bästa: vi fick ta vad vi ville gratis! Men det var bara för att mamma hade fårr en sådan här upplevelse i julklapp av IBM och då fanns det med :D
Därefter gick vi på bio, såg Harry Potter och halvblodsprinsen. Om jag ska vara ärlig så tycker jag dem bara blir sämre och sämre efter Flammande bägaren, någon som har sett den och håller med?

Iallafall så ska jag börja packa idag, skulle ha gjort det igår men då blev det att ta hand om alla papper istället. Sedan ska jag hinna med att gå till naprapaten också, så att han får knäcka till min rygg lite xD

Hejdå på er! Vi får se om nästa inlägg blir från USA eller om jag hinner blogga något mer. <3


Louise

Ja vet! Jag känner inte heller något... Känns nästan som ett tomt skal just nu XD

Men imorron smäller det... ^^


Anonym

jag älskar jag älskar jag älskar dig meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeest på hela jorden och i hela universum och till och med längre än det tar STOP !!!!!! det är ju alltid så att små syskonen avgudar sina äldre syskon men inte så mycket som jag avgudar dig ! jag tror inte att du fattar hur modig du är jag önskar att jag var så modig <3<3

jag hoppas att du förstår hur mycket jag älskar dig och skulle göra allt för att få vara med dig just nu !men jag hoppas värkligen att du får det bäääst i USA nu för jag väntar på dig när du kommer hem bara du inte kommer hem tidigare än du ska för då vill jag inte träffa mig! lova det, för även om jag kommer sakna dig så mycket så det inte går att beskriva så betyder det också att jag vill mest av allt att du stanna <3<3<3<3<3

älskar dig käraste syster <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


mickis

sv: tack =D



PUBLICERAT: 2009-07-19, 23:34:53 | URL: http://mickisr.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: