2009-07-22
 18:52:49

We're going to the mall! :D

Hej pa er!

Tredje inlagget pa rad, kanner mig ganska duktig :D

Men det blir bara ett kort ett. Alldeles nyss var jag och ringde min vardfamilj men jag kom till telefonsvararen, ni skulle hort mitt hjarta!!!!

Ikvall ska vi till Provedence Mall och det ska bli hurkul som helst!!

Maste ga som vanligt, hinner inte med sa mycket men jag gor mitt basta.

Eftersom jag inte mailat min alskade familj ger jag en halsning till er har:

ALSKAR ER SJUKT MYCKET!!!! (var bara tvungen att saga det)


fannys älskade familj <3

va kuuuuuuuuuuuul!!!!! shoppa loss mu älsling <3<3

Det gör inget att du inte mailat vi förstår att du har mycket för dig, och vi älskar dig med sjukt sjuuuuuuuuuukt mycket<3<3<3<3<3<3 ha det bäst nu älskling!!!!!



PUBLICERAT: 2009-07-22, 23:59:22 | URL: http://richloow.blogg.se/
Stina

Hej! Jag kollade just på en massa bilder som någon hade lagt upp på facebook på dig. Det verkar supermysigt! Ha det bäst kussemusse <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: