2009-06-27
 20:24:53

A great bearhug to all of you ♥

Just det imorgon tar jag och Tovee tåget till Dalarna vilket betyder att jag inte kommer att komma hem på två och en halv vecka. Jag kommer heller inte ha tillgång på dator hela tiden, okej jag kommer ta med den men eftersom det är sommar och varmt är inte det första jag tänker göra att sätta mig vid datorn. Även om jag kommer sakna bloggen :D

Jag borde också kanske säga det att i USA kommer jag inte kunna updatera varje dag och anledningen till det är att jag självklart vill lägga ner mycket tid med att umgås med min värdfamilj och lära känna nya människor som ni kanske förstår. Sedan är det strängare regler på användning av dator där, inte för att jag vet vilka regler mina värdföräldrar kommer sätta upp men hur socialt är det att sitta framför datorn varje dag? inte speciellt.
Sedan tänker jag  undvika datorn mer för min egen skull. Att sitta uppdaterad om allt som händer här i Sverige medans jag just då bor i USA är inte så nyttigt, det kan göra att jag får mer hemlängtan och annat som är onödigt.

Men även fast jag inte kommer blogga lika mycket, lovar jag att blogga. Det är ju det den här bloggen är till för. Så snälla, fortsätt läsa och kommentera. Det gör mig så glad redan nu när jag får komplemanger och kommentarer över huvud taget men jag slår vad om att jag kommer bli tusen gånger gladare där, en bekräftelse på att det är flera som läser och att man inte är bortglömd helt.

Jag ville bara berätta det men som sagt,  sluta inte läsa bara för att jag inte kommer uppdatera lika ofta (jag är säker på att dem inläggen kommer bli mycket mer intressanta). Att följa bloggen på bloglovin är ett smart tips, då vet ni precis när jag uppdaterat hehe :D

TACK SÅ JÄTTEMYCKET FÖR ATT NI LÄSER MIN BLOGG, JAG UPPSKATTAR DET VÄLDIGT MYCKET!!!!!!!

A great bearhug to all  of you...

LOVE,

Fanny!!!!! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: