2009-06-14
 19:24:54

Förberedelsemöte

Nu har jag precis kommit hem från ett fyra timmar långt förberedelsemöte inför USA. Det var väldigt skönt, verkligen. Det mesta hade jag fått reda på innan men det var ändå skönt att få allting på en gång.
Just nu har jag en väldigt blandade känslor, ena stunden pirrar det i magen av nervositet och "nej jag behöver mera tid" men en ny känsla som kom upp idag var "ååå jag vill åka nu" och "kan det inte bli juli snart", Det ska bli så himla roligt!!!!!!!!!


Jag kollade precis min mail också och jag blir alltid lika glad när jag ser att jag har ett oläst mail i inkorgen och den här gången lite extra efterson rubriken var: "update on cheerleading‏". De skrev att de hade tagit kontakt med Cherri, cheerleading tränaren via telefon för att se till att hon fick min video. ÅÅÅÅ jag känner verkligen att jag har fått världens bästa familj, de gör verkligen ALLT för att jag ska trivas och de skriver minst tre gånger i veckan, ofta mer. Dett känns nästan som att vi redan känner varandra, jag längtar verkligen efter att få träffa dem nu!!
Men åter till cheerleadingen, de har inte hört något från Cherri än men de ska ringa imorgon igen så antagligen får jag reda på om jag kommer med eller inte på tisdag med tanke på tidsskillnaden.
När jag gjorde videon var jag jätterädd att det var för lite eller att jag inte var tillreckligt duktig men när så många nu har sett den och varit väldigt imponerade börjar jag få iallafall lite självförtroende, men jag vill verkligen inte få för höga förhoppningar, för det kan ju hända att jag inte kommer med och då vill jag inte bli jättebesviken.

Så det var lite uppdateringar på USA fronten. Jag vet att jag varit jättedålig på att uppdatera men jag har haft fullt upp.

Ha det bra!! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: