2009-06-19
 17:44:57

Grattis Edward i förskott!

Eftersom vi här i Tasbäck inte firar midsommar förrän imorgon så kommer jag inte ha tid att skriva så mycket och dessutom slår jag vad om att jag kommer glömma det viktigaste på hela dagen så jag skriver det idag istället!

Jag har ju grattat alla Twilight-skådespelarna här i bloggen men imorgon är det ingen skådespelare som fyller år utan det är nämligen Edward Cullens Födelsedag, han fyller 108 år!!!


GRATTIS EDWARD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥ 

Han föddes i Chicago 1901 och hette Edward Anthony Mason, 1918 var han döende i spanaka influensan och Carlisle Cullen bestämmde sig för att göra honom till vampyr efter att Edwards mamma på dödsbädden bönat att bett Carlisle att hjälpa hennes son. Han fick namnet Edward Anthony Mason Cullen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: