2009-06-26
 01:31:17

Kanan med dem bästa!!!!

Ligger här alldeles knallröd och kallsvättig!

I onsdags åkte jag och Matilda ut till Kanan, Saras land. Jag skulle skrivit ett inlägg innan om det inte varit så att jag försov mig en timme xD
Största delen av tiden solade och badade vi, det förklarar min röda färg haha, fast jag har blivit brun med :D Det var supervarmt i vattnet också, 20-21 C!!!!!

Vi hade så jättejättejätte mysigt!! Det var sista gången vi alla tre gjorde något tillsammans innan Sara och jag åker till USA men det var ändå inte sorgligt, vi skrattade och pratade precis som vanligt vilket var jäteskönt!

Jag är så ofattbart trött nu så jag tänker inte skriva så mycket mer om det, utan istället lägga ut lite bilder, de ligger just nu ute på facebook så ni som känner mig kan ju kolla alla bilder där och ni andra kan snart kolla dem på min bilddagbok :D (orkar inte lägga upp alla här också)

ÄLSKAR ER SÅ OBESKRIVLIGT MYCKET!!!!! Bara så ni vet! :D ♥




























KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: