2009-06-16
 22:33:01

My Twilight obsession is getting worse!

Alltså mitt Twilight babblande har bliit ännu värre nu. De som känner mig vet att jag alltid kommer in på Twilight under ett samtalsämne och att jag jämt och ständigt har repliker i hjärnan men det har blivit mycket värre nu. Jag går rund och pratar för mig själv, repliker alltså, och det läskiga är att jag inte har samma replik på hjärnan utan de ploppar upp alla olika efetr varandra. Så först kommer till exempel "I planned to confront him, to demand what his problem was..." och precis där efter kommer "I had an adrenalinerush, it's very common, you can google it" följt av "I was unconditionally and irrevocably inlove with him". Och så håller det på...

My Twilight obsession is getting worse!

Jag tror att det beror på att jag har fixat The Twilight Saga på ljudbok och varje gång jag går någonstans med min ipod är det den jag lyssnar på.
Det är väldigt bra för min engelska dock, jag kom på mig själv med att prata engelska när jag kom hem, alltså inte med mig själv då utan med Tove haha. Bra början :D 


natta

hej hej, jag säljer smycken och kommer samla ihop ett gäng med tjejer snart.

Skulle du vara intresserad utav att komma och kika på smyckerna samtidigt som du träffar andra bloggare?

Detta kommer att hållas i Stockholm, maila mig vid intresse.

Du är bjuden! + dina vänner

mailadress: [email protected]



självklart kan du också skriva en kommentar på bloggen min.

Om du mailar glöm inte att skriva din bloggadress.



Hoppas vi ses



PUBLICERAT: 2009-06-16, 23:09:41 | URL: http://natalies.se
Mikaela

ljudboken :D Vem är det som läser upp den?



PUBLICERAT: 2009-06-18, 00:14:26 | URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
Mikaela

sv: okej :) Ja, jag har blivit jättemycket bättre på engelska sedan jag började läsa twilightböckerna på engelska, har höjt mig i betyget :) Kanske inte beror bara på det, men det hjälper ju mycket ;D



PUBLICERAT: 2009-06-18, 20:20:43 | URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: