2009-06-27
 01:06:32

Tjejkväll hemma!

Ikväll har vi haft en tjejkväll här hemma eftersom pappa är ute och seglar. Det var jättemysigt, vi åt gott (inte för att vi inte gör det annars men ändå), kollade på film, Step up.  Någon som har sett den och vill dela med sig av sina tankar?
Det är en av Toves favoritfilmer, näst efter The Notebook, och jag kände att jag kanske borde se den. Jag tyckte inte den var jättebra men inte heller dålig, en film jag kan se en gång men inte flera tror jag. The Notebook däremot är jättebra, helt klart värt att se, det är liksom en av de dära kända kärleksfilmerna, den nämns väldigt ofta i One Tree hill :D

Tidigare idag åkte jag och Tove till Nälstabadet, vi behövde komma till ett bad. Jag klarar inte av att ligga i solen utan att det finns vatten i närheten. Det var skönt men VÄLDIGT mycket folk!

Just nu sitter jag och beställer min "Team Edward" tröja, jag vill ha den innan jag åker. Och innan det beställde jag en bok, vi hade fått ett erbjudande från dalakraft så vi fick en bok helt gratis och varför inte passa på då. Det var ett ganska begränsat utbud och inga böcker på engelska fanns det heller men jag beställde ändå P.S. Jag älskar dig. Jag vet det låter sjukt konstigt på svenska "P.S. I love you" åter bättre men eftersom jag älskar filmen så mycket kunde jag inte låta bli!

Just det, jag har äntligen fått mina betyg. Jag tänker inte gå in på vad jag fick men jag kan säga att jag är nöjd så får ni dra egna slutsatser själva ;D


Anonym

step up e jättebra tycker jag iallafall. Se även step up 2 the streets den e oxå bra.



OOO ps i love you den boken e så bra =D=D filmen oxå men boken äger



PUBLICERAT: 2009-06-27, 23:14:51 | URL: http://mickisr.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: