2009-06-19
 14:19:16

KRISTEN STEWART GENOM ÅREN

Jag har inte sett många filmer med Kristen Stewart, okej några men inte i gämförele med hur många hon varit med i, men alla som jag har sett har varit superbra, hon är en sådan sjukt bra skådespelare och så cool personlighet dessutom!!!
  
Jag tänkte att jag skulle lägga ut en video här, Kristen genom åren, så får ni se vilka filmer som ska stå på eran "måste-se-lista" under sommarlovets regniga dagar (som idag), alla har iallafall en förtaplats på min!!!!

Kristen genom åren (de jag har sett är de överstrukna):

2001
♦ The safety of objects

2002
Panic Room
- Kristens stora gonombrott, och själv tycker jag den är väldigt bra!

2003
Cold Creek Manor

2004
Speak
Catch that kid

2005
♦ Fierce People
♦ Zathura

2007
In the land of women
The Messengers
♦ The cake eaters
♦ Into the Wild

2008
Jumper
- där var hon bara med några sekunder om jag minns rätt men tänkte jag kunde lägga till den ändå :D
♦ The Yellow Handkerchief
♦ What just happened
TWILIGHT
- VÄRLDENS BÄSTA

2009
♦ Adventureland


Emelie

Sv: Din medräknare var oxå snygg ju! :D Finns säkert massvis med olika varianter :p

Jag ska se alla hennes filmer, haha ;) Har oxå sett några av de du sett, riktigt bra faktiskt :)



PUBLICERAT: 2009-06-19, 15:43:49 | URL: http://schonstrom.blogg.se/
Mikaela

panic room är grymt bra/spännande/bäst ;D



PUBLICERAT: 2009-06-20, 13:57:58 | URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: