2009-05-08
 23:43:47

ÄNTLIGEN ÄR DEN MIN!!! <3<3<3

ÅÅÅÅÅÅÅ NU ÄR JAG ÖVERLYCKLIG!!!!!!!
Jag kom hem för typ en timme sedan från Twilightklubben...det var verkligen supermysigt, vi kollade först på Twilight, åt popcorn, saft och äpplen ofc! Där satt vi allihop och snyftade i kör, det var lite roligt att man för en gångs skull inte var ensam, förut har det typ bara varit jag och Emma som gråtit hehe :D
Men sedna när jag kom hem så kommer mamma med ett paket till mig...SOM DET STÅR AMAZON PÅ!!! Jag slet upp det, men det känndes som en evighet tills jag äntligen hade den i handen...MIN EFTERLÄNGTADE TWILIGHTDVD ÄR ÄNTLIGEN HÄR OCH DÄRMED ÄR MIN SAMMLING FULLBORDAD!!!! WIIIIIE!!! <3<3 Fast fullbordad är den ju inte helt förrän alla filmer finns på plats i min bokhylla, men det lär ju ta några år iallafall :D

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DET GÅR INTE ATT BESKRIVA MIN LYCKA JUST NU!!!!!




Hejdå, nu ska jag sätta mig med allt underbart extramaterial! <3<3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: