2009-05-25
 21:18:45

Bombhot i Eiffeltornet

Som jag sa så kollade jag på gamla filmer och bland annat från Paris i Eiffeltornet.
När vi var där, högst upp också, så blev det bombhotat och de var tvungna att evakuera, nu när jag kollade på den här filmen så uppteckte jag att mitt i våran entusiasm så hör man faktiskt (vi lade inte märke till det då, utan det uppteckte jag nu) polisbilarnas sirener, och de är riktigt många hahaha det tyckte jag var lite kul. Alltså att kolla på det, det var inte riktigt lika roligt att vara där när poliserna sprang runt och skrek på oss att springa, stackars Tove trodde att Eiffeltornet skulle välta. Pappa hade nämligen haft en föreläsning för henne precis innan att det är omöjligt att det skulle kunna välta.
Men jag ska låta bli att gå in på detaljerna, många har säkert redan hört det ett antal gånger förut xD

Men jag måste lägga till att det faktiskt stod i Svenska Dagbladet här i Sverige dan efter :P


Mikaela

shit vad läskigt, med bombhot :O



PUBLICERAT: 2009-05-26, 17:56:17 | URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: