2009-05-14
 21:53:26

Dagens låt #15 - Can you feel the love tonight?

Jag har bestämt mig för att fortsätta med dagens låt i en vecka till, alltså tom torsdag då jag åker till dalarna. Men jag tänker faktiskt inte lägga ut ngra Twilight låtar för det kommer det dyka upp mkt av ändå..därför får den här sista veckan bli disney-veckan, bara låtar från Disney....

Vem blir inte glad av disney låtar? vem det än är så kan jag inte förstå det för de är underbara!

Den här är från Lejonkungen, som Emma konstigt nog aldrig har sett...fy på henne! (om ni lyssnar noga i början nämner timon Twilight hahaha)

Dagens låt #15 - Can you feel the love tonight?


matilda

sv. aaa precis i abrahamsbergskyrkan :) <3



PUBLICERAT: 2009-05-14, 22:15:49 | URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: