2009-05-03
 20:23:35

Dagens låt #4 - New Born

Okej, det blev inte så mkt Twilight hehe inte för er iallafall, jag satte mig för att kolla på filmen istället :D

Så jag är iallafall på lite bättre humör men just nu känner jag mig istället väldigt stressad, jag jag antar att det är mkt inför USA och så, tidigare idag satt jag med mamma och alla visumpapperna och det är så mycket att man blir snurrig i huvudet! Men när jag känner mig stressad lyssnar jag alltid på mitt favoritband Muse och darför tänkte jag dela med mig av min favoritlåt av dem som får hamna i kategorin Dagens låt.

Alla tycker jag är helknäpp när jag säger att lugna låtar gör mig stressad samtidigt som låtar som den här gör mig extremt lugn men det är sant, ni borde pröva nästa gång ni är stressade över ngt, det hjälper varje gång!
(och självklart är det alltid en bonus när de påminner mig av Twilight, som den här, den påminner mig om eclipse...förstår ni varför? kolla bara namnet, det är ju uppenbart!)

Dagens låt #4: Muse - New Born



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: