2009-05-05
 17:31:15

Dakota Fanning i Friends :D

HejHej

Idag var det då veckans första skoldag, hehe för oss iallafall xD och inte precis ngt speciellt som hänt men jag tänkte bara skriva ett inlägg nu innan jag ska hoppa lite hopprep och kolla på OC, har bara ett avsnitt kvar av första säsongen, älskar det avsnittet men ändå inte :'( ♥
Just det, idag fick jag ett megalångt mail från D&D också...jättekul, älskar att läsa deras mail, de är såå glada over att jag ska komma hehe :D men det går jag in på lite mer senare.

Just det en sak till, igår kollade jag på Friends, säkert många fler som gjorde? Jag har sett många avsnitt, trodde jag hade sett alla men inte gårdagens, och vem dök inte upp där då helt plötsligt? Jo Dakota Fanning som ska spela Jane i New Moon, fast nu är hon förstås LITE äldre haha...måste erkänna att jag blev överlycklig, även fast hon bara var med lite grann så blev min dag mkt roligare...Jag vet, besatt, men jag har varnat er. För visst har jag det? haha aja, jag gör det nu iallafall.. jag "lider" (in a good way) av OTD, Obsessive Twilight Disease...bara så ni vet xD

Jag tänkte lägga ut klippen från Friends här så att ni också kan njuta hehe :D





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: