2009-05-03
 01:33:25

Dreamgirls

Så, nu har jag sett klart på filmen och som jag sa tidigare så var den helt okej, jag tyckte den var lite för deprimerande men musiken gjorde ändå att den inte blev för tråkig och jag ÄLSKADE verkligen slutet!!
Ngt annat som jag älskar är musikaler, I LOVE THEM ALL...Grease, Hairspray, Mamma Mia och High School Musical haha men mina absoluta favoriter är helt klart Annie och Sound of music! Har ni inte sett dem så tipsar jag er verkligen att springa bort till närmaste videobutik och hya dem med en gång för....ja, det går inte att beskriva...jag bara älskar dem!!!




  
Sound of music   &   Annie - ETT MÅSTE!!!

Bara för det lägger jag också upp ett klipp från Annie med en av mina favoritlåtar! (hittade inget klipp från sound of music, väldigt konstigt eftersom den är väldigt känd men iallafal, den är lika bra den!!)




Annie - hard knock life <3


kristin

visst var den bra. kom du i håg att du började sdramgirls hos mig i dalarna. men vi tittade inte klart på den! :) Men den är ganksa bra. men väldigt väldigt lång.<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: