2009-05-18
 18:24:24

goda nyheter från twilight världen!!! <3

Jag vet att jag skulle hålla mig borta från bloggen men när man stöter på goda nyheter är det omöjligt!!

Det har kommit fram att de första "smygtittarna" kommer att visas under MTV movie awards 31 maj och skälvast Kristen Stewart, Robert Pattinson och Taylor Lautner kommer att presentera klippet!!!!!!!!!

Och.....jag vet inte om alla vet det men MTV movie awards kommer även att sändas live på svensk TV...wiiiiie.....dock så är det en söndag och mitt i natten men man kan ju alltid spela in, det tänker iallafall jag göra, det här får man ju inte baa missa!!!!! :D

Och sedan medan jag ändå är igång kan jag ju visa denna urgulliga bild på Salena Och Taylor, det sägs att de bara är vänner men jag tycker det vore så gulligt om de dejtade!!!!


josefine BDB:edward-v-bella :D

asså dom är inte bara vänner dom dejtar, allavarligt. och den 31 maj kl 03.00 på natten så komemr det visas(JAG SKA KOLLA!!<3<3)



PUBLICERAT: 2009-05-18, 22:59:58 | URL: http://twilightloversallaround.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: