2009-05-25
 22:32:23

Godnatt!

Klockan är 22.22 (tihi) och det är fortfarande "ljust" ute!!! Det är helt otroligt!!!
I Dalarna hade inte solen gått ner ens klockan halv ett när vi gick hem. Det går så himla fort, det känns som förra månaden jag fick cykla hem från brommaplan efter skolan i mörker!
Och om två och en halv vecka är det redan sommarlov, sedan åker jag tre veckor efter det...LÄSKIGT!!!! Jag måste erkänna att jag börjar få kalla fötter, men vad skulle inte ni känna om ni skulle åka iväg från vänner och familj i ett år och bo hos några du aldrig träffat och som samtidigt inte kan prata Svenska alls? Ni skulle förmodligen känna precis som jag!

Nu ska jag iallafall gå och lägga mig, skola i morgon som vanligt....

Godnatt på er!


110% TEAM EDWARD, since 1901 ♥

New Moon om: 178 dagar, 9 timmar, 27 minuter och 31 sekunder



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: