2009-05-09
 23:53:46

Grönan

Hej!!

Idag var vi ju på grönan med snåkusinerna, väldigt roligt men man blir helt slut när man kommer hem. Melker och Sanna (5 år) och Filip (8 år) i Lustiga huset är ingen lek måste jag säga!! Men det var ändå superkul <3
Vi åkte förstås Insane med men det var en ganska stor besvikelse ärligt talat. Först var den inte öppen för den hade typ stannat, sedan när den öppnade igen så skyndade vi oss dit för att inte behöva köa allt för länge och till en början gick det fort men när vi var nästan framme, typ en tredjedel kvar, så gick den förstås sönder igen men det var ingen som meddelade oss. Så där stod vi och så kom en tom vagn helt plötsligt och tio min senare ännu en tom. Precis när vi var påväg att ge upp så började kön röra på sig igen. Jag kan säga det att mer än en timmes kö är inte värt 75 sekunder i Insane!
Men allt annat var som sagt jättekul, jag har saknat mina snmå kussar och de är som två småbröder till oss, och vi som storesystrar till dem (Sanna är inte vår kusin, men ändå väldigt gullig :D ), eftersom de bor i Dalarna blir det inte så ofta att vi ses men när vi gör det är det såå mysigt! <3

Vi vann en stor choklad också...igen!  xD


Jag, Filip och Tove med vår stora choklad xD (fast vi böt den till en plopp sedan för att Sanna är glutenallergisk)


Jag och Tove, Sanna, Filip och Melker i Skrattkammaren, men det är lite svårt att få en osuddig bild när de sötnosarna aldrig vill stå still :D


Titta vad jag fick av Melker. Visst ar den fin? Jag blev verkligen jätteglad!! Det första jag gjorde när jag kom hem var att sätta upp den på min heliga dörr med de fyra bilderna av The Twilight Saga som jag har ritat sitter <3



Här kommer lite fler bilder men med lite sämre bild, min mobilkamera är inte den bästa så allt blev ganska så suddigt haha xD (klicka för större bild)

      


Emma

alltså hahahhaa! Ni vinner ALLTID choklad verkar det som! Jag är sjukt avis, det största jag har vunnit är en groda, på ett lotteri med vinst varje gång :'/ xD



PUBLICERAT: 2009-05-10, 12:29:40 | URL: http://emmaslillaliv.blogg.se/
Sara

åhh gud så fuskigt med en sån stor :P har aldrig vunnit en såå stor :P



PUBLICERAT: 2009-05-12, 16:39:05 | URL: http://sarra.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: