2009-05-30
 10:47:53

HELT OTROLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Just nu håller jag på att dö....jag hoppar och skriker och springer runt i hela huset.....ingenting....INGENTING....kan förklara min glädje just nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag fick precis reda på att både Sara (!!!!!!!!!!!!!!!!!!) och Louise kommer åka samma flyg till USA!!!!!!!!!!!! Det är helt, helt OTROLIGT!! Det finns inga ord!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG KAN INTE SLUTA SKRIKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


matilda

sv. jaa det ska bli kul!



WOOOOOOOOOOOOOW SAMMMA????? NU BÖRJAR JAG TYP SKRIKA HÄR HEMMA OCKSÅ! VAD BRA :D!!!!



PUBLICERAT: 2009-05-30, 11:26:31 | URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: