2009-05-24
 19:10:52

Hemma igen :D

Jag har precis´, eller precis och precis, för typ två timmar sedan, kommit hem från en långhelg i Dalarna, riktigt skönt faktiskt, inga läxor eller liknande som tar upp tiden.
Men hemresan var inte lika rolig, det var den längsta resan från/till Dalarna jag någonsin varit med om. Även fast den bara var fyra timmar lång kändes den som tio. Och solen lös hela tiden så jag trodde jag skille brinna upp!
Fast nu är jag hemma igen som sagt och ligger här i sängen med datorn framför mig, pappa har fixat min dator nu så det här är första gången jag bloggar från min egen..premiär! haha.

Nu ska jag fortsätta läsa ikapp det jag missat i bloglovin, som alltid över 100 olästa inlägg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: