2009-05-19
 15:44:31

"Uppe i himlen började jag gråta. Vad annat kunde jag göra?"

"Du ser den här skon", sa pappa.
Buckley nickade.
"Jag vill att du ska lyssna på allt jag säger om den. Lovar du det?"
"Susie?"
"Ja, jag ska berätta för dig var Susie är."

Uppe i himlen började jag gråta. Vad annat kunde jag göra?

Flickan från ovan, kapitel 5



ÅÅÅÅ nu har jag äntligen kompenserat de där hemska 4 timmarna av mattekursprov...usch! Det var verkligen alldeles för lång tid, även fast jag hade två bars och en päronmer med mig sjönk blodsockret i slutet, fast jag försökte att inte dricka för vi fick inte gå på toa, sjukt jobbigt! Men för övrigt så gick det ganska bra tror jag, självklart var det någon fråga jag inte kunde svara på men så är det ju alltid, nu är det bara att vänta på resultaten. Men något som är väldigt sjönt är att nu är det slut på matten för i år, vi har fram till näst sista lektionen kompledigt!!!

Så som sagt så har jag kompenserat de där timmarna och jag känner mig vlad hehe, först när jag kom hem idag satte jag mig vid datorn och gick in på watchonetreehillonline.com eftersom jag visste att de hade lagt ut sista avsnittet (24) av One Tree Hill säsong 6 där... SÅ sorgligt att det är slut!, undrar när de börjar sända säsong 7?....
Jag fattar inte varför de väntar med att sända resten av säsongen på TV tills i höst, vad är det för mening med det, det är väl bättre att börja på säsong 7 i höst istället, eller?
Aja, jag har ändå inte följt den där, men jag vet andra om har....

Och därefter drogade jag lite twilight som vanligt hehe, ja det märkte ni kanske genom de tidigare inläggen? xD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: