2009-05-16
 20:28:44

Konsert i ABA

Hej!

Jag har precis ätit klart, det fick bli wok från...ja woken i aba haha, eftersom Tove och jag inte orkade laga ngt.
Tidigare idag var jag och Mickan och kollade på Matilda och Sara som hade konsert i abrahamsbergskyrkan.
Det var verkligen jätteroligt att träffa dem alla tre, Mickan har jag inte träffat på evigheter så det var verkligen superkul att hon ville följa med!!

Nu ska jag vara lite mer social med min älskade lillasyster och sedan blir det ju Eurovision song contest också, inte för att det är speciellt roligt men det är ändå som en tradition :)



Matilda och Sara ♥ Ni var jätteduktiga idag! :D ♥



Anonym

skulle inte du kunna skriva lite om din och din lillasysters relation? Har för mig att du skrev någon gång att hon var din favorit person i hela världen eller något sånt. Jätte gulligt tycker jag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: