2009-05-24
 00:49:17

Min älskade lillasyster Tove ♥

Förra veckan var det var någon (anonym) som undrade om jag kunde skriva lite om min relation till min lillasyster, och anledningen till att det tagit sådan tid innan jag skrivit om det är för att jag har verkligen ingen aning om hur jag ska förklara det för att det ska bli rätt men jag ska försöka göra mitt bästa.

Ibland är Tove som alla småsyskon, en retsam och störande liten skitunge haha...nej jag skojade bara, gud vad jag känner mig taskig nu, men jag bara skojade, fast hon kan vara ganska irriterande ibland xD
Men till största delen är hon jättegullig och supersnäll. Hon är en av mina absoluta bästa vänner och precis som med en bästa vän kan jag prata med henne om allting.
Vi har alltid väldigt roligt ihop, förutom då hon är en störande liten skitunge förstås xD men jag måste erkänna att jag också kan vara väldigt irriterande haha. Och vi umgås ofta på helger, det kan vara till exempel gå på bio, shoppa osv.
När vi bråkar, som självklart händer lite då och då, för vi är ju ändå syskon, så kan vi inte vara arga på varandra mer än några minuter, jag får alltid jättedåligt samvete när jag har gjort henne ledsen eller sagt något elakt.

Alltså nu när jag läser igenom det så märker jag att jag kan inte göra det rättvisa, det går inte. Jag älskar henne så mycket och det är liksom en självklarhet för mig att hon alltid finns hos mig att krama om när jag helst vill det.
Hon är den person jag kommer sakna mest av allt när jag är i USA, inget kan beskriva ångesten jag känner för att lämna henne här hemma, jag skulle helst av allt bara vilja ta med henne så att vi kunde uppleva det tillsammans!
VET INTE HUR JAG SKA KLARA MIG UTAN HENNE!!!!!!!!!!! ♥



Tove den sötnosen! ♥


Jag blir jätteglad över tips på vad jag kan skriva om så om ni undrar över något annat så fråga bara!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: