2009-05-29
 17:46:14

My bloody valentine

Imorgon ska jag träffa Matilda (♥), väldigt mysigt. Vi ska bland annat se My Bloody Valentine som har premiär idag...IIIIE den verkar jätteläskig och det ska verkligen bli jätteroligt, har aldrig sett en skräckfilm på bio förut xD Dessutom är den i 3D :S haha 

Jag verkligen älskar skräckfilmer och pirret i magen man får wiie....det ska bli så roligt!! *längtar* 
Jag slår vad om att jag kommer ligga och skrika i Matildas knä genom hela flmen haha, eller inte...jag gillar att bli skrämd och skrika åt läskiga saker. Det brukar oftast vara Matilda och Sara som gömmer sig i täcket hehe :D  ♥

Se trailern här! (Jag vet inte varför man inte kunde lägga upp den, det stod: Inbäddning inaktiverad på begäran)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: