2009-05-07
 16:53:31

SÅÅÅ ARG!!

När jag slutade i skolan idag så fick jag ett sms från Emma....HON HAR FÅTT TWILIGHTDVDN!!!!!!
Jag blev då också väldigt glad eftersom att vi beställde dem samtidigt men...DEN LÅG INTE I MIN BREVLÅDA!!!!!   :'(
Såå nu är jag  arg!! plus att det var en jätteotrevlig busschafför idag.
Jag sprang upp för trappan eftersom jag såg att bussen stod inne och när jag kommer upp (han ser mig btw) så stänger han dörren och kör iväg, men stannar efter två meter. Jag blir väldigt glad och springer fram dit och vet ni vad han gör?! Han sitter där inne och flinar åt mig!!! Då ger jag honom en "kom-igen-öppna-min" (och lutar huvudet åt sidan också tydligen) Han öppnar dörren och slänger till kommenataren: "DET HJÄLPER INTE ATT LUTA HUVUDET SÅDÄR" fatta vad oförskämt!!!!!!
För det första: Det hjälpte ju tydligen eftersom han släppte in meg och för det andra: DU BEHÖVER INTE VARA SÅ OTROLIGT TJURSKALLIG!!!!!!!!

Jag har sagt det igen men säger det igen....ÅK INTE BUSS 176/177 OM NI INTE TVUNGET MÅSTE!!!!

Förlåt för ett tråkigt inlägg men nu har jag skrivit av mig lite hehe :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: