2009-05-16
 22:20:39

Självplågeri

Nu har jag suttit här på golvet en ganska lång stund faktiskt, det jag sysslat med då är stretching. Jag har sagt till mig själv att jag SKA komma ner i spagat och split, men inte bara det utan också bland annat benen ut med magen i golvet, benen rakt fram med magen mot benen...ja ni fattar....och jag ska lyckas med det innan USA.

Så...önska mig lycka till xD

Vad tycker ni om Eurovision SC hittills då? Själv tycker jag det är ganska så segt, men det är det iochförsig alltid. Ngt jag tycker är bra däremot är att det inte har varit ngra oseriösa nr som det alltid annars är.


Mikaela

armenien är ju bäääzt. "everybody, move your body, everybody NORPA!" HAHAHAH XD



PUBLICERAT: 2009-05-17, 11:00:31 | URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: