2009-05-02
 19:09:43

Skansen

hej hej!

Idag blev det inte mkt bloggande men det är bara för att vi har varit på skansen idag :D
Detvarr verkligen jättemysigt, det varevigheter sedan vi var där och det var ännu längre bak i tiden som vi var där hela familjen!!!

"Min" dator har bärjat hänga sig så vi kommer sntagligen inte köpa den, så vi får hitta en annan istället.

Det finns inte så mkt att skriva om just nu men jag tänkte lägga upp lite bilder, inte bara från idag utan också sådant jag missat att lägga upp för att jag inte kunnat :D

SKANSEN:

innan vi fortsatte till Brommaplan stannade vi i parken tihi....

Tove


Älskar lillskansen...de är sååå söta!! <3


titta så otroligt söt griis!!!! VILL HA!!!! <3


picknick med pappa, mamma och Tove <3

MED SARA 1/5:


Demonstrationen på sergel...sjukt läskigt!


Söta Sara i Rålambshovsparken <3<3

VALBORG:

Sedan lovade jag också att lägga upp en bild på Kristin från i torsdags hihi så här kommer en :D


Kristin och Tove <3<3


Hejdå för så länge


kristin

hihi. där kom bilden!YEE. men inte kankse den finaste, men det får väll duga. det var i allafall roligt att se att du kom i håg det.<3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: