2009-05-29
 18:48:15

S.Meyer på Ellen DeGeneres Show

Idag klockan 05.10 i repris av Ellen DeGeneres Show på femman var Stephenie Meyer där som gäst men morgontrött som jag är och dessutom sovmorgon spelade jag in det och har precis kollat klart hihi, ÄLSKAR STEPHENIE MEYER....var bara tvungen att säga det!
Men jag tyckte det var lite kort faktiskt, om man gämför med vad länge Meg Ryan fick vara där....

Ikväll ska vi kolla på Twilight dessutom hehehe yaaay!!! *uppspelt*...ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vill se den nu!!! Jag vet...galen, men jag kan inte hjälpa det! :D

Klicka här för att se klippet! (kan inte llägga upp dem på bloggen, sjukt störande)





Mikaela

varför kan du inte lägga upp på bloggen?



PUBLICERAT: 2009-05-30, 14:41:36 | URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: