2009-05-29
 17:33:29

Twister

Hemma efter en kort och skön dag i skolan, Drama (12.40), hål och Spanska.
På håltimmen satt vi dessutom ute på gräsmattan i solen med Twilight soundrack och hade det jätteskönt. Jag tycker det känns lite som sommarlov redan faktiskt, allt är (nästan) klart så man behöver inte tänka på några läxor och ingen matte har vi heller vilket innebär håltimme varje dag förutom tisdag...Det är bara dubbeltimmarna som är jobbiga och det är bara spanska på onsdagar och svenska på torsdagar, resten går så fort tycker jag...väldigt skönt!
På brommaplan gick jag faktiskt in på Pressbyrån och köpte världens godaste glass...TWISTER! Mums...
Jag kände mig som världens förebild när jag cyklade hem och mötte föräldrar med deras småbarn som stirrade, ingen hjälm, klackskor, samtidigt som jag cyklade men en hand och åt glass med den andra xD

Har ni någon favoritglass?!


Mikaela

Twister är en av mina favvisar ;) den är så himla god. Magnum mandel och också gott :)



PUBLICERAT: 2009-05-30, 14:40:05 | URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: