2009-05-27
 21:05:15

En lång dag

Dagen i skolan har i stort sett bestått av en enda stor håltimme ärligt talat. Klockan 8.30 hade vi spanaka prov, nationellt muntligt som bara varade i 20 minuter. Så från 8.50 till 11.35, då draman började, satt jag och Emma med vårat nya tidsfördriv. En lek, ingen aning om vad den heter, då man har flera ämnen och så ska man komma på en sak för varje ämne på en speciell bokstav...vet ni vad jag menar?
Aja, iallafall så hade jag efter dramat en håltimme till och 13.30 skulle vi köra livräddning, vilket gick jättebra, klarade det på 1.40 yay!
Eftersom vi slutade efter det så bestämmde jag och Emma oss för att stanna och simma/bada. Det var verkligen jätteroligt för det var så få där, endast två-tre pers hehe :D
klockan fyra kom vi ut från badet, trötta och hungriga vilket resulterade i en glass i Edsbergsparken...mums!

Men nu, som ni kanske förstår, kan jag knappt hålla ögonen öppna, jag är verkligen helt slut!! Även fast klockan bara är 9 tänker jag faktiskt gå och lägga mig!

Lite bilder ffrån Edsbergsparken...











Emma

hihihi nu har två av mina kompisar en bild på mig uppochner på sin blogg XD rekord? :D



PUBLICERAT: 2009-05-31, 19:32:48 | URL: http://emmaslillaliv.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: