2009-05-03
 12:13:12

Rösta på! :D

Godmogon!!

Jag vaknade precis av ett sms från Sara hehe fast det var bra, annars hade jag kunnat sova hur länge som helst. Igår var jag uppe ganska sent men jag fastnade vid sådana här "lånarkompis-kllipp" har ni sett ngt sådant? SJUKT KUL!!!! hahaha

Idag ska jag iallafall tillbringa dagen på tomten ute i solen och läsa lite, helst Så länge vi båda andas fast jag tror Tove har beslagtagit den så det får väl bli Stolthet och fördom...
Har ni ngn bra bok att föreslå?, Enda sedan jag började läsa the Twilight saga kan jag inte hitta ngn bättre bok..omöjligt!!





Ni som inte har  röstat på min blogg än, SNÄLLA SNÄLLA GÖR DET!!! Jag skulle bli såå glad! 
Jag är nr 5/ Fanny, ni har till 16.00 på er :D
peassyster.blogg.se
 
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



Ha det så bra så länge


Anton

rösta på mig istället :)



PUBLICERAT: 2009-05-03, 15:32:57 | URL: http://lussepojkarna.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: