2009-05-08
 10:07:47

Twilight idag ♥

Godmorgon på er!!

Idag är jag på ett underbart humör! Jag vaknade halv tio efter att ha sovit jättedjupt, men jag kommer faktiskt ihåg att jag hade en jatttekonstig/rolig dröm hähä, handlade om att Emma visade hur hon en gång hade hittat biljetter till Peace and Love i Väsjöbacken haha, det var roligare än det låter för jag orkar inte berätta lika utförligt som Emma gjorde i drömmen :D
Men ikväll ska jag och Emma på Twilight-night kl 18.30 där vi ska kolla på film, Twilight ofc, och disskutera den mm. ska bli väldigt kul! Det är verkligen roligt att prata med lika besatta Twilighters som jag!

Och jag har ännu en snledning till att vara på så bra humör idag, mina kusiner Filip och Melker är i Stockholm i helgen och de bjöd med oss till grönan imorgon Jippie, LÄNGTAR!! Ska bli så roligt att träffa dem!!! :)
Även fast vi ska åka väldigt mkt med dem, vilket faktiskt ska bli superkul, så måste man ju testa på Insane! Ngn som har åkt den? Jag är lite nervös måste jag erkänna.
Jag har alltid avundas de i USA som kunnat testa på sådana där GALNA åksaker hehe men nu när det kommit en till oss och jag faktiskt får chansen, även fast den kanske inte är lika galen, så är det lite läskigt haha xD

Men nu måste jag sluta, jag ligger här i bara pyjamas och har ingen aning om när bussen går...Oops! xD

 

Ha en bra dag ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: