2009-05-31
 15:58:59

Eclipse i solen <3

Gud vilken skön dag det är idag, världens bästa väder. Hela dagen har jag bara slappat ute i solen med bikini och Eclipse (= bästa kombinationen)..Jag har också tränat lite gymnastik faktiskt, gullig som min lillasyster är hjälpte hon mig på traven i början men det var mycket lättare än jag trodde, OCH ROLIGT MED!!!! Jag har inte tränat på ett och ett halvt år.

Igår var jag ju med matilda på dagen, det var verkligen supermysigt, roligt och....läskigt xD
Jag åkte t-banan in till hötorget typ kvart i ett och när jag satt där, väldigt rastlös, tänkte jag på hur skönt det skulle varit att ha med en bok med sig (inte vilken bok som helst ofc haha) men så precis när jag tänkte det råkade jag kolla på henne som satt bredvid mig och vad har inte hon i handen? LJUDET AV DITT HJÄRTA!!! Så jag började läsa också, väl medveten om att hon inte skulle märka något med tanke på hur inne man blir när man öppnat den haha. Så hör jag, väldigt långt borta, hur de säger i högtalarna: "Nästa, Hötorget". Lost i boken som jag var  tänkte jag inte mer på det förrän flera minuter senare och dörrarna är påväg att stängas, jag flyger upp och hinner ut precis i tid haha...Oops! Så kan det gå xD
Jag och Matilda gick iallafall runt inne i stan lite innan bion och åt lunch på kungshallen. Vi bestämde oss för att dela på en Hollywoodmeny (två stora drickor och en stor popcorn) men det var inte speciellt smart, jag tror jag tog lite popcorn max 7-8 ggr, resten av tiden satt jag med knäna tryckta in till mig och kramade om Matildas hand hahaha....My Bloody Valentine var både läskig OCH äcklig, annars brukar det bara vara en av det, det var i stort sätt slakt rakt iigenom men som sagt SJUUUUUKT läskig...fast det känndes som att det bara var jag och Matilda som satt ihoptryckta i stolarna...
Och just det, höll på att glömma, Edi Gathegi (Laurent från Twilight) var med i My Bloody Valentine. Helt otroligt, man kan inte ens se en skräckfilm utan att tänka på Twilight xD
Jag hade iallafall VÄLDIGT roligt!!!!


*RYSER*


Kerr Smith och Edi Gathegi från My Bloody Valentine

 


matilda

sv. aaa den där filmen var så bra! :D



PUBLICERAT: 2009-05-31, 19:05:57 | URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
Mikaela

har också läst eclipse ute i solen idag :)



PUBLICERAT: 2009-05-31, 21:19:36 | URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: