2009-05-14
 18:39:12

Twilight 2 disk special edition: extramaterial <3

hej allihoppa!

vet inte varför jag lägger upp det här, har igentligen absolut inget att säga haha

Jag har precis kollat på lite OC förvånade?

och nu ska jag kolla på Twilight med kommentarer från RPattz, KStew och Catherine Hardwicke...iiiiiiie!!
Jag antar att det gjorde er ännu mer förvånade hahaha...

Jag kom på att jag faktiskt aldrig nämnt vad för extramaterial det finns på den så jag tänkte göra det här hihi

ni som köpte den svenska kommer ångra att ni inte köpte den här! :P

Twilight 2 disk special edition: extramaterial
♥ Audio commentary by Catherine Hardwick, Kristen Stewart and Robert Pattinson
♥ The adventure begins - The journey from page to screen
♥ The comic con phenomenon
♥ A conversation with Stephenie Meyer
♥ Becoming Bella
♥ Becoming Edward
♥ Catherine Hardwicke's 'Bella's Lullaby' remix
♥ Catherine Hardwicke's vampire kiss montage
♥ Paramore video for 'Decode'
♥ Linkin Park video for 'Leave out all the rest'
♥ Muse performing 'Supermassive black hole' live at Wembley Stadium
♥ Deleted scenes with director introduktion
♥ Extended scenes with director introduction
♥ Edwars's piano concert
♥ Music - The heartbeat of Twilight
♥ UK premiere footage (Exclusive to the UK)
♥ UK theatrical trailer
♥ UK theatrical TV spots


Just nu är det bara 189 dagar, 13 timmar, 21 minuter och 25 sekunder kvar till premiären av new moon <3


Mikaela

LÄNGTAR SOM EN GRIS!



PUBLICERAT: 2009-05-14, 22:20:04 | URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: