2009-05-24
 21:45:50

"lite" bilder :D

Hej igen!

Nu ska jag snart gå och lägga mig, eller snarare titta lite på film haha, jag älskar att göra sådant som inte tillhör mina dagliga, vad säger man, rutiner? Kolla på film "sent" på söndagar, äta glass på vardagar osv. det piggar upp en lite hehe :D
Fast innan tänkte jag iallafall dela med mig lite av mina dagar i Dalarna genom lite bilder.

Men just det jag har inte lagt upp någon på mig som rockare så den får komma först:


Vad tycks? Jag kan säga det att mina, hur stavas det, tricoter? haha nej det ser helt fel ut, aja... de såg iallafall inte riktigt ut sådär när jag kom hem, Sara och Bea hade väldigt roligt med att ha sönder dem xD


Joel hehe han är bara föör söt xD ♥


Trixi fick springa lös på tomten (jag tyckte det var ganska läskigt) men till skillnad från Flingan så är Trixi ganska feg och vågade inte springa särskillt långt, här gömmer hon sig i rabarberna den sötnosen! ♥



Filippa, Wilma och Tove
Fler bilder från när vi Wilma badade kommer sedan (hoppas jag) om Filippa skickar dem till mig, så gör det nu! :D

Okej, nu kommer den ultimata bilden som jag vet att en person (Emma) har väntat på!!!!!

.........


JAG I PLATT HÅR!!!!! (Filipppa fick en "make-over-mani")

Här är en till, klicka på den för att se den i större format:




Medans jag ändå håller på så passar jag på att lägga upp en ganska självklar bild från förra helgen då jag var inne i stan med Tove

Varje gång jag går förbi en bokhandel har jag som en tvångstanke att jag MÅSTE gå in och kolla på den finaste hyllan av dem alla, och kolla vad de hade på Pocket Shop!!
Jag blev helt frälst, för typ miljonte gången xD


Vi gillar AVGUDAR Stephenie Meyer

JAG MEEEEEED!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3


matilda

vad fin du var i plattat hår! :D



PUBLICERAT: 2009-05-27, 19:28:56 | URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: