2009-05-13
 14:48:49

Teater med Matilda <3

Hej igen!

Jag har verkligen varit dålig på uppdatering men i måndags så fungerade inte internet här hemma men det var ganska bra eftersom jag hade så pass mkt att göra och då  är alltid datorn väldigt frestande.
Igår var jag först hos Mommo och åt middag där som jag gör varje tisdag och jag fick lite matte gjort också *stolt* men så fick jag ett sms från Matilda (<3) som frågade om jag ville gå på teater med henne och självklart ville jag det! Det var hennes kompis Julia som spelade (deras slutprojekt i 3an) och den var riktigt bra, men åkså väldigt lång, tre timmar.
Jag mötte henne på Rådmansgatan ca kl 16.40 och satte oss på mcDonalds en stund.
Kl 18 började teatern och slutade sedan 21.
Eftersom det var i Kärrtorp så var jag hemma vid ca 22.15 tror jag, men det gjorde inget för det var så roligt!!!


Matilda på t-banan påcäg hem från kärrtorp...LOVE U!!! <3<3

Och just det jag köpte också den här klänningen igår också...visst är den fin!
Och ser ni ngt mer? den är väldigt lik Bellas balklänning i Twilight wiie!! <3<3



skillnader mellan denna och den i Twilight:
(kopierat av Twihead@bdb)

* Färgen är hallonrosa istället för blå
* Den har fler volanger
* Bandet nedanför bröstet på den riktiga Bella klänningen är bredare.






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: