2009-05-30
 08:49:31

Lite inför MTV movie awards på söndag...

Jag tror jag nämnde tidigare att det har kommit ut sjukt mycket från inspelningen i Italien men nu svämmar det över, det har bland annat kommit en video av en speciell scen...den viktigaste scenen om ni frågar mig, jag tänker inte spoia något men ni som har läst boken förstår nog när jag säger Italien..viktigaste scen...ja mer beöver man inte säga, men jag tycker verkligen att det är tråkigt, hur kul är det att se allting innan själva filmen har kommit ut? Bara genom bilderna har man ju nästan sett hela filmen!! Bara så ni vet, jag själv lät bli att titta på den.
Men på söndag är det iallafall MTV movie awards och då kommer vi ÄNTLIGEN få se den första trailen...men även den har vi fått smakprov på av ET.... Alltså jag längtar så sjukt mycket så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!

Aja, som ni vet så är Twilight nominerad i massa kategorier, alla utom två om jag inte minns fel, och MTV har intervjuat Cathrine Hardwicke och frågat varför just Twilight ska vinna...se C. Hardwicke kämpa för Twilight genom att klicka här!


Jag fattar inte varför det inte funkar att lägga ut videos längre!!!...Någon som kan hjälpa?!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: