2009-05-04
 16:59:02

Visumpapper

Okej, så, nu har jag och mamma suttit här i...vad kan det vara? 1½ - 2 timmar? med dessa dumma och jobbiga visumpapperna, det är otroligt tråkigt!!!

Men nu är nästan alla klara, saknas bara underskrift av mig och mina föräldrar samt ett namn + adress + telefonnr till en person som kan bekräfta att jag ska åka till USA på utbytesår. Det jobbiga är att denna persom måste bo i samma hemort utan att vara släkt eller familj och det gör det lite knepigt måste jag säga.

Men nu när det mesta är klart känns det ganska bra, för en gångs skull är vi ute i god tid, nästa vecka den 13 maj ska jag till amerikanska ambassaden på intervju och om det går som det ska så är det inte alls mkt kvar. Bortsett från packning och informationsmöte och allt annat innan avresan förstås xD

AAAAAAAAAAA allting går för fort!!


Linda - Livet är rosa!

sv; Vem skulle ens få för sig att äta SÅ många bananer?



PUBLICERAT: 2009-05-04, 17:20:09 | URL: http://peassyster.blogg.se/
Linda - Livet är rosa!

Ojj, vad spännande! Bor du i ett litet ställe eller xD?



PUBLICERAT: 2009-05-04, 19:14:22 | URL: http://peassyster.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: