2009-05-10
 02:22:02

What team? hur kan det vara så svårt? ♥

Team Edward, Team Switzerland eller Team Jacob?

Hahaha hur svårt kan det vara, det är självklart att det är Team Edward som gäller....för mig var det en sådan självklarhet, det var innan jag visste att det bildats olika team...Jag fattar inte hur man kan gilla Jacob över huvudtaget!

Emma därimot är så oförutsägbar haha, ena stunden Team Jacob och så plötsligt *POFFF* och hon är Team Edward, men så några sekunder senare är hon Team Switzerland haha, förstår mig verkligen inte på henne...menmen det är roligt, speciellt då vi aggrumenterar emot varandra haha...
Jag kommer ihåg innan vi hade sett Twilight, jag var helt klart Team Edward (OFC) och Emma 100% Team Jacob, vi satt på samhällskunskapen och klottrade ner flera papper! haha det blev många överstrukna Jacob och även många överstrukna Edward haha

Här är en bild på ett papper, Emma lyckades skriva, som ni ser, JACOB ♥ BELLA väldigt stort när jag inte såg och sedan så var lektionen slut men det stämmer INTE vill jag lova xD

Men vi skrev upp egenskaper hos Edward samt Jacob öch där var Edward självklart överlägsen mohahaha...

Han fick egenskaper som, osjälvisk, vacker, glittrande, vad var det mer, omtänksam, snäll...ja listan kan göras lång. Det fanns bara två negativa saker kall och hård, men det med hård fick Emma ta tillbaka då hon kom på att även Jacob är hård haha xD
Och vi behöver ju inte ta upp egenskaperna hos Jacob eftesom de alla är motsatsen till Edwards!



TEAM EDWARD SINCE 1901



Okej, jag måste be om ursäkt till Emma, det är inte precis som om jag refererar här, utan nu skriver jag iochförsig i min point of view, alltså Team Edwards men vad ska man göra, det är det rätta Teamet!

Så...What team?!


Emma

SWITZERLAND är det nu för mig i alla fall, Jacob is wonderful <3333



PUBLICERAT: 2009-05-10, 12:32:16 | URL: http://emmaslillaliv.blogg.se/
Emma

sv: va?? hur kunde du kolla på det avsnittet? För mig funkade det inte, i alla fall inte hela!!!!! Hur gjorde du???



PUBLICERAT: 2009-05-10, 15:46:20 | URL: http://emmaslillaliv.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: