2009-11-30
 22:32:28

Bored in Algebra 2

sitter just nu pa mattelektionen.... valdigt trakigt som ni kanske forstar haha.
nej men vi har precis haft ett vocab quiz och var vikarie tyckte att vi kunde gora vad vi ville resten av lektionen
(30 minuter) sa det borde vara okej att blogga haha... hoppas det iallafall xD

okej, jag har verkligen ingen inspiration just nu, inte for att det ar sa konstigt, jag sitter i skolan men anda, nagot roligt maste det ju finnas att skriva om?

Ja just det, jag tror inte att jag har berattat att min alskade Sara i Montana ska med till Hawaii, har jag? Det ska hon iallafall och jag ar sa himla overlycklig hihi


Nej nu ska jag sluta traka ut er, overgar till mylifeisaverage.com istallet haha


emma

när ska ni till hawaii? :O :D



PUBLICERAT: 2009-12-01, 08:43:47 | URL: http://emmaslillaliv.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: