2009-11-23
 02:17:55

Midnattspremiär av New Moon!

Guuuud vad jag älskade den!!! Jag vill bara se den om och om igen!!!!

Det här var min dag i torsdagds:
 
Först hade jag skola som vanligt från 7.50-3.43 och min tanke efter det var att och sova två timmar men så fick jag reda på att vi skulle ha träning från 4-6 så det blev inget av med det. Fast det gjorde inte så mycket, det är älltid kul att träna cheerleading, speciellt nu när vi tränar inför tävlingen.
Men iallafall, när man "flyger" (i stunts) får man världens adrenalin kick, och jag flög mycket under de där två  timmarna. Så när jag satte mig i bilen gick det upp för mig att jag skulle se New Moon och jag blev ännu mer hyper. Efter det kunde jag inte hålla tyst förrän Twilight startade kl 9, alltså ca 3 timmar. Man kan säga att Adinda var LITE irriterad på mig efter en stund. Jag hade inte visat min galna twilight sida för henne, stackarn hahaha xD
Men innan Twilight träffade vi ca 7 stycken andra från Custer som vi satt med, vi fick världens bästa platser btw. Det var riktigt mysigt att se Twilight igen på stora duken... minnen :D
Efter Twilight skulle det vara en timme tills New Moon, och tiden går GANSKA långsamt när man sitter där och kollar på klockan var tredje minut... Och inte nog med det så startade de all reklam 20 minuter försent vilket betydde att New Moon var 40 minuter försenad!!!
Men så äntligen började den och det var skratt och gråt genom hela den underbara filmen!!
Men.. det jag var samtidigt lite besviken, jag hade nog alldeles för höga förväntningar. Det var lite för många "fights" som inte hörde dit men största besvikelsen var definitvt slutet, jag visste att det skulle komma men inte på ett så oromantiskt sett det kan bli!!
Men Bara för att slutet var dåligt betyder inte det att filmen var dålig i sig, jag verkligen ÄLSKADE den, och det var sjuttioelvatusenen gånger bättre än Twilight, och ni som känner mig vet hur galen jag är i den!

Filmen slutade 02.35 på fredagen hehe och jag tyckte lite synd om Denny som skulle köra hem men enligt honom var han inte speciellt trött, men om jag ska var ärlig så kännde jag mig inte heller ett dugg trött, inte för att jag hade räknatt med det dock haha.. fast när jag la mig i sängen och blundade somnade jag på en gång. Den natten sov jag alldeles för djupt för att komma ihåg mina drömmar men varje natt sedan dess har jag drömt om New Moon. Plus att det finns så himla mycket som påminner om New Moon och Twilight att det är omöjligt att INTE tänka på dem 24 timmat om dygnet!

En annan sak, de har redan börjat sätta upp affisher för Eclipse som har premiär den 30 juni :D




Om ni inte har sett denna underbara film än, se den...


Evelina

Dom ska förmodligen flytta fram Eclipse datumet.. dom har ju redan spelat klart den :)



PUBLICERAT: 2009-11-23, 14:54:39 | URL: http://unspeakablewords.blogg.se/
Emma

sv: okiii jag ska försöka xD När jag har läst ut Twilight sagan för tusende gången och läst ut "om arternas uppkomst". Kommer jag hinna läsa ut den innan filmen kommer? xD



PUBLICERAT: 2009-11-23, 20:43:48 | URL: http://emmaslillaliv.blogg.se/
Anonym

jag visst va den underbar mkt bättre än twilight enligt mig men många säger tvärtom nu e det bara 217 dagar kvar tills eclips =D



PUBLICERAT: 2009-11-23, 23:25:19 | URL: http://mickisr.blogg.se/
matilda

gaah kan tänka mig att du var helt speedad innan! och den där dumma reklamen lät ju jobbig!

Jag såg new moon i paris =) den var bra med edward var med för lite :P hah



PUBLICERAT: 2009-11-24, 20:22:03 | URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
M I K A E L A

DEN ÄR SÅ BRA!



PUBLICERAT: 2009-11-25, 17:32:39 | URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
matilda

sv. jag hade det toppenkul och new moon var bra =D !



PUBLICERAT: 2009-11-25, 20:48:10 | URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: