2009-10-19
 01:46:17

Boten Anna

Igår umgicks jag hela dagen med Adinda, en annan utbytesstudent från Nederländerna.
Först tog vi hennes senior pictures och efter det åkte vi till Rapid för att köpa resten av våran halloween dräkt, vi ska nämligen vara Evil twins hehe. Men iallafall, påväg tillbaka var vi hur trötta och flummiga som helst, vi satt där i baksätet och sjöng massa låtar på våra egna språk och så säger Adinda:

But, what language is this... "jag känner en bot, hon heter Anna....."

Jag:

OH MY GOD!!!!!!!!!!! THAT IS SWEDISH!!!!!!!!!!!!!!!!!


haha, hon sjöng boten anna på svenska, kan ni fatta hur överlycklig jag blev???!! Fast när hon visste att det var svenska ville hon inte sjunga mer vilket var ganska tråkigt hehehe men hon var hur duktig som helst, jag förstod varje ord!!!
Jag ska tvinga henne att sjunga igen hehe, hon är väldigt kittlig så det skulle funka mohahaha  xD


hilda

Vad coolt att hon kände igen den :D



PUBLICERAT: 2009-10-19, 17:56:49 | URL: http://hiildas.webblogg.se/
Emma

HAHA OMG!! xD



PUBLICERAT: 2009-10-19, 20:23:35 | URL: http://emmaslillaliv.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: