2009-10-05
 03:55:57

Christmas already?!

Seriöst? Idag har det snöat hela dagen och marken + träden är täckta av snö, det känns verkliigen som jul redan. Som om jag varit här i fem månader redan och hoppat över tre av dem haha... Men det är lite mysigt också eftersom ni vet hur det är med de första julkänslorna i December? Jag har dem nu hahaha xD
Samtidigt som allting just nu går i svart och orange....HALLOWEEN!!!
Köpte världens gulligaste knäsrtrumpor idag, svart och orange  randiga med en liten rosett högst upp plus ett orage linne. Adinda köpte likadant, vår tanke är nämligen att ha likadana kläder på Jan och Steves halloweenparty (min IEC).
Jag är som sagt frisk nu förutom lite ont i halsen och igår sov Adinda över och idag följde vi med hennes värdmamma till Rapid.
Förutom halloweenkläderna köpte jag en urgullig kofta på second hand, pyjamasbyxor i världens härligaste och varmaste material, och....håll i er nu...  One Tree Hill Season 2 för bara 19 dollar!!!! 133 SVENSKA KRONER!!!!!!!!!! KAN NI FATTA HUR GLAD JAG BLEV? Jag var nästan påväg att köpa alla men jag lyckades hålla fingrarna borta!

Jag vet att jag skulle ringa hem idag och jag ber verkligen så himla mycket om ursäkt för att jag glömde. FÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅT


Mamma

Hej. Det gör inget. Vi får komma överens om en ny dag. Kul att du hade kul i Rapid



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: