2009-10-02
 23:17:43

I got the SWINE FLU!!

Eller det är iallafall vad vi tror att det kan vara....

Det är dock precis som en vanlig influensa med feber, hosta, verk i hela kroppen, ont i halsen, ja det mesta man inte vill ha. Fast de mest drabbade är ungdomar och man kan ju säga att vår skola blev rensad under bara två dagar....i tisdags var det 31 stycken som var tvungna att åka hem och i onsdags 40!!!!
Men nu är jag så gott sm frisk, har lite hosta och ont i halsen men inte så ont i kroppen och heller ingen feber!

Ja, det är ju en annan sorts upplevelse *hosthost*

Men jag var lite rädd att jag inte skulle bli frisk över helgen för på vår skola är det seriöst helt sjuka regler, om du är borta mer än en dag under terminen måste du ta ett såkallat semester test, vilket är ett prov på allt du gjort under hela terminen!!!!!!!!! Jag säger bara en sak: S-J-U-K-T!!!!

Men men, som sagt, ingen skada skedd! Förhoppningsvis kommer inte min feber tillbaka och jag kan gå till skolan på måndag!


Anonym

Oj hoppas du inte får det igen!

Kan man inte dö av svininfluensan ? :O



PUBLICERAT: 2009-10-03, 09:57:18 | URL: http://hugoily.blogg.se/
matilda

sv. jag förstår gumman det är mycket i skolan eller? Såg ditt skåp på nån bild längre ner i bloggen förut, kan inte släppa det såååå amerikanskt hahah ;)

Åh jag ska baka världens största tårta ska du veta :D !!!!

Nää det får du inte göra för då kommer jag inte kunna berätta allt skvaller när du kommer hem sen :P

SAKNAR DIG MED´<3<3<3<3



PUBLICERAT: 2009-10-03, 11:49:59 | URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
Anonym

Okej vad bra! :)

Några frågor:



1. Är det roligt där ?

2. Går det bra i skolan ?

3. Är det samma väder som i Sverige eller varmare eller kallare ?



Hehe bara undrar^^



PUBLICERAT: 2009-10-03, 21:36:11 | URL: http://hugoily.blogg.se/
matilda

sv. jaha jag förstår, men det är svårt med engelskaämnet va? asså så som vi läser svenska i sverige läser du engelska och det måste vara rätt svårt?

haha gör inte det :P

Love you

när åker du till hawaii btw? :D



PUBLICERAT: 2009-10-04, 11:52:10 | URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: