2009-10-02
 17:10:44

Jag ser det snöar, jag ser det snöar....

....det var väl roligt hurra!! ....N-O-T!

Japp, that's right, snöstorm igår haha. Det känndes verkligen konstigt, jag menar...snö i oktober? och i början dessutom!

Jag öppnade också Matildas brev igår, hon lovade mig att när jag kommer hem ska hon laga svenska svensk gräddtårta och svenska pannkakor om jag lagar amerikanska så det ser jag fram emot hehhe :D

Men jag bakade faktiskt svenska pannkakor förra helgen med Franzi, mest för att se om det funkade och det gjorde det men Denny och Donna har inte fått smaka än, jag skulle göra några den här helgen men det finns en anledning till att det inte går men det fåår ni veta på söndag!

Förra helgen var det ju Mamma Mia också, sååå hiimla roligt! Det var så kul att se hur uppskattad ABBA är även här, alla var jätteimponerade och älskade det. Sedan fick vi smaka på hur liten världen är även här, de som satt bredvid mig hade nämligen en dotter som bodde i Sverige, coolt va? Och sedan satt en annan utbytesstudent från EF bakom oss hahha.
Ja det var iallafall något jag aldrig kommer glämma!!!

Nu ska jag ta och äta något så Hejdå!! :D


M I K A E L A

snö? oh my ^^ redan liksom ;)



PUBLICERAT: 2009-10-02, 18:28:29 | URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: