2009-10-23
 05:31:30

Let's hear it for the winning team, let's hear it for our cats!!

Yep!! De vann deras sista match, vilket var kul hehe!!

I am going crazy by the way, för när vi stod där och inte gjorde någon cheer för tillfället bärjade Katelyn göra klappramsor så jag visade dem "En sjöman for tilt I love you" ni vet och mitt i ramsan började jag sjunga på engelska utan att märka det. Det var först när jag såg hur konstigt de kollade på mig som jag hördde vad jag sjöng hahaha....!

Ska snart åka till skolans Halloween dance. Har inte någon riktig dräkt så jag är klädd i orange och svart :D


Btw, lyckost er som har lov nästa vecka, vi har inga lov förutom jullov som är tio dagar eller  någpt!!


Louise

Wohoo! Grattis till segern!

Ja vet, jag saknar att inte ha höstlov...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: