2009-10-09
 23:19:06

Make my day!

Det är vad vi bakar. Just nu är de på jäsning i 20 minuter och efter det ska vi pänsla dem och tillsätta the swedish pearl sugar haha. Skillnaden mellan svenska och amerikanska är nämligen pärlsockret, de har aldrig dett det förut haha.... Men de har heller inte Cardemumma i vilket är den viktigaste ingrediensen om du frågar mig.
Vi ska nämligen ha de på matchen ikväll, the cheerleaders har ansvar för the cakeraffel, som ett lotteri och sedan kan de välja vad de vill ha.
Apropå matchen ikväll, det snöar igen, snööstorm!! haha, ja vädret är verkligen konstigt här!


Okej vet inte riktigt vad mer det finns att säga..

Jo, jag har en sak, ni får gärna skicka saker hit om ni vill, fråga mina föräldrar om adressen eller skicka en kommentar med din mailadress. Helst svenska saker men bara ett vykort skulle göra mig överlycklig!!!
Det är så underbart att se ett kort adresserat till mig ligga på bordet!
med andra ord:

MAKE MY DAY!  And you'll be loved forever!!



Emma

du måste skicka din adress till mig!!!!!



PUBLICERAT: 2009-10-10, 01:37:46 | URL: http://emmaslillaliv.blogg.se/
matilda

åh så gott! :D

lycka till på matchen!



PUBLICERAT: 2009-10-12, 20:34:06 | URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: