2009-10-26
 04:11:39

Min helg!

hola!! Me again!

Jag har inte haft n[gon läxa över helgen så det har varit riktigt underbart!!!
I fredags åkte jag till Rapid...Igen hahaha... Den här gången med Adinda, Allison och Anne (hennes värdsyster ch värdmamma) vi gick runt lite här och var och sedan gick vi på bio, väldigt spontant. Men sist jag var på bio såg jag Ice Age 3D med min älskade syster, som jag saknar mer än någon annan, inget illa ment! Så det var riktigt länge sedan! Vi såg nya versionen av Fame, sjukt bra, och jag vet att Tove kommer älska den för den påminner otroligt mycket av Step up. Popcornen slår allt också, vi delade en med alla och för att Adinda inte gillar "buttered popcorn" tog vii bara saltade men nästa gång bara måste jag prova det. Det luktade väldigt gott. Fast jag kan tänka mig att det kan bli för mycket, vad jag har hört så bara häller de på smör i mängder. Jag vet det låter ganska äckligt men jag måste ju pröva allt xD

Idag var det halloween party med alla utbytesstudenter och jag och Ad var svarta och orange tvillingar. Vi hade köpt hårspray, orange och svart såklart, som vi sprayade utan att läsa först, så när jag läste: "do not use it on light blond hair" fick jag lite panik men jag har nu duschat i en halvtimme och använt en liter shampoo + en halv liter balsam så det borde vara ute...vänta, jag borde kolla... Japp, fungerade faktiskt tack och lov xD 

Vill ni veta vad jag gjorde igår btw, jag satt bakom ratten för första gången och det var sjuuukt kul! Det var på en privat väg så det var okej men nu ska jag plugga teori "boken" på 60 enkla sidor och sedan kan jag få köra med en vuxens sällskap i 90 dagar och sedan är körkorten mitt! Låter enkelt va? vi får väl hoppas att det är det :D btw, det är hur billigt som helst, jag tror jag läste att det var runt $8 för uppkörning och sedan pyttelite mer för provet!!! Kan ni fatta, det är ca 56 SEK!!! (?)

tror jag ska gå och lägga mig nu iallafall...

Godnatt.

nej en sak till, lyckost er som var på Muse konsert igår...sjukt avis!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: