2009-10-20
 06:13:44

PAID FOR GOING TO SCHOOL!

Idag var det en som frågade om jag kännde igen låten "Dota", det är tydligen fler...och här till och med, som känner till Busshunter hahaha... Hon försökte tom sjunga den men det gick inte lika bra xD

Och det var också en vikarie som berättade för eleverna att: "Students in Sweden get paid for going to school"
så det var flera som kom fram till mig: "DO YOU GET PAID FOR GOING TO SCHOOL?!!!!!!!"

Först var det väldigt förvirrande, jag fattade verkligen ingen ting men sedan förstod jag att det var studiebidrag de menade hihi.
Och när Adinda nämde mig var det en elev som var helt säker på sin sak: "But Adinda, Fanny is from Switzerland, NOT Sweden!"

Självklart!! Till Yearbook har det frågat mig om ett quote jag vill ha med, jag funderar seriöst på: "Sweden does not have the Alps...That is Switzerland"


haha, ja, det var en dag av roliga quotes xD


M I K A E L A

Eller något på svenska XD med citat till yearbook då ;D



PUBLICERAT: 2009-10-22, 20:03:59 | URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: