2009-09-26
 08:26:29

Lite blandat för idag!

hej på er!

ville bara titta in för att säga hej hahaha, nej men det finns inte så jättemycket att skriva om. Morgondagens match gick inte så bra, vi förlorade och publiken var urdåliga på att cheera....men men, jag hade kul! Och sedan var det homecoming dance, som tur var inte formal så jag hade jeans och t-shirt precis som alla andra, det var riktigt kul!
Btw, jag börjar bli mer känd för mina flickisar nu också haha, det är så härligt att höra hela publiken jubla när jag gör det och sedan efteråt få tusen av komplemanger för det hehe...
Vi gick in en butik idag för att köpa glass och hon i kassan stirrar ganska mycket på mig och till slut frågar hon: Är inte du en av the cheerleaders? och det var så kull att höra hihi, som sagt, a small town xD

Jag har en fråga, för jar är inte speciellt uppdaterad om vad som händer på twilight fronten just nu och så såg jag en tidning idag med Robsten på framsidan självklart, ingen överraskning precis, men det som förvånade mig var rubriken, det var liksom en rad brölloppsplaner, så till min fråga, ska de helt plötsligt gifta sig nu? Eller är det bara något riktigt konstigt rykte som media leker med? hahaha xD

Igår kom Franzi hit också, hennes värdfamilj är på bröllop i Minneapolis, planerat redan innan de bestämde sig för att bli värdföräldrar. Och imorgon ska vi på musikalen Mamma Mia som är i Rapid, ska bli så kuuuul såååå!!!

En sista sak, jag har en film att rekommendera, iallafall för er som gillar sorgliga filmer och The Notebook:

Though None Go With Me

Love it!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: